Ruit stuk?
Glasschade overkomt u en komt nooit gelegen. IGD Glas heeft een eigen reparatiedienst voor glasschade. Onze monteurs hebben een zeer ruime ervaring en herstellen uw glasschade op efficiënte en vakkundige wijze. Wij verlenen deze glasservice aan zowel particulieren als bedrijven. Een betrouwbaar glasherstelbedrijf in de regio dat zich richt op prestatie en kwaliteit.

Hoe werkt onze glasschade service?
Wanneer u glasschade heeft of uw ruit is aan vervanging toe belt u naar onze glasschade service tijdens kantooruren: 0297-329888 of u mailt naar info@igdglas.nl Tevens kunt u uw vragen over glasschade stellen via het online contactformulier op onze website.

De meeste gangbare glassoorten hebben wij op bladmaten op voorraad. Hierdoor zijn wij in staat uw glasschade snel te verhelpen. Mocht het betreffende glassoort toch niet op voorraad zijn dan zorgen wij voor een gedegen noodvoorziening. In dit geval bestellen wij direct het specifieke glas waarna zo spoedig mogelijk op afspraak de definitieve ruit geplaatst zal worden. Wilt u eerst een prijsindicatie of een schriftelijke offerte voor het herstel van de glasschade ontvangen? Dat kan! Nadat u een aantal gerichte vragen heeft beantwoord kunnen wij u direct een opgave van de kosten voor het herstel van de glasschade doen.

IGD glasschade herstel ook in uw regio?
Woont u, of is uw bedrijf gevestigd in de regio Aalsmeer en omstreken, waaronder bijvoorbeeld Uithoorn, Kudelstaart, Amstelveen, Hoofddorp en de regio Haarlemmermeer, Amsterdam, Schiphol of Haarlem, dan kunt u gebruik maken van de glasschade service van IGD Glas. Wij zijn u graag van dienst!

WAAROM IGD GLAS?

Met meer dan 25 jaar ervaring in de meest uiteenlopende werkzaamheden in de glasbranche staat IGD B.V garant voor kwaliteit, service en betrouwbaarheid.

  • Oplossingen op maat
  • Ruim 25 jaar ervaring
  • Eigen productie en bewerkingsfaciliteiten
  • IGD is Informeel, no-nonsens en klantgericht
  • Wat wij beloven komen we na

MEEST GESTELDE VRAGEN

  • Mijn ruit is stuk! Wat gaat dat kosten?

    Als u glasschade heeft wilt u natuurlijk weten wat het herstel gaat kosten. Ook indien u een glasverzekering heeft afgesloten zal de verzekeringsmaatschappij u vragen naar een indicatie van de kosten. Wij helpen u graag! Indien u de maat neemt van het glas wat u ziet (dagmaat) en na een aantal gerichte vragen te beantwoorden kunnen wij u vrijwel direct een opgave doen van de kosten. Deze opgave zal altijd zijn op basis van een indicatie. Mocht na uw akkoord voor het herstel op basis van die indicatie bij bepaling van de definitieve maatvoering en samenstelling van het glas blijken dat het herstel meer gaat kosten dan onze opgave, bent u nog steeds vrijblijvend om van onze service af te zien!

  • Thermische breuk, wat is dat?

    Thermische breuk ontstaat door temperatuurverschillen in het glas waardoor spanning in het glas komt dat de breuk veroorzaakt. Een thermische breuk is te herkennen aan 1 breuklijn die loodrecht aan de rand van het glas begint en in een grillige vorm doorloopt.

    Kans op thermische breuk verkleinen door:
    Verwarming en raamdecoratie (gordijnen, jaloezieën, overige decoratie) op enige afstand van het glas te plaatsen, het glas niet te beschilderen of te beplakken met folie, geen grote objecten voor of achter het glas te plaatsen, handelingen die temperatuurverschillen in het glas veroorzaken te vermijden (bijv. koude waterstraal op door zon verwarmde ruit).
    Thermische breuk is geen productfout en valt niet onder de fabrieksgarantie. In situaties waar het glas te maken krijgt met grote temperatuurverschillen is het raadzaam om gehard glas toe te passen.

  • Is er iets te doen aan condens tussen mijn isolatieglas?

    Nee helaas is hier niets aan te doen. De ruit moet vervangen worden voor een nieuwe. Mogelijk valt dit onder de garantie van de leverancier (fabrieksgrantie 10 jaar) of het montagebedrijf. Neemt u hiervoor contact met ons op. Wij adviseren u graag!

© Copyright 2022